duminică, 23 august 2009

Cea mai frumoasa saptamana din viata


ce iti poti dori mai mult la 18 ani cand iti bate noul an scolar la usa, iarasi trezit de dimineata , multa cafea si mult stres pentru bac decat permisul in portofel si o binemeritata vacanta la mare?
se pregatesc sa se incheie cele mai frumoase 7 zile din viata mea.... pentru ca inca e 11.28;))
luni am avut mari emotii, am avut examenul pentru carnet- traseul si l-am luat, dupa atata munca si nervi l-am luat:D (multi m-au felicitat ca l-am luat din prima dar nu vad care e marea bucurie la cat m-am chinuit ca totul sa fie bine). M-am pregatatit ca dupa examen sa plec la tara la bunici unde urma sa stau cateva zile bune... de munca, cand ajunsa acolo a sunat telefonul...? la telefon era sora mea care imi spune ca trebuie sa ma intorc acasa si sa plec la mare:D. Initial am intrebat-o de ce ma ia la misto dar ea vorbea serios:)) si mai repede ca vantul am ajuns la mine acasa si mi-am facut bagajul si orele treceau din ce in ce mai repede facandu-se timpul de imbarcare in autocar... nu cred ca era om mai fericit ca mine atunci... pur si simplu aveam un zambet tampit pe fata care nu a disparut inca :D. Drumul a fost frumos, am vorbit cu soferul de la infrastructura de cacat a tarii pana la snobismul unora astfel incat cei aproximativ 500km au trecut mult mai repede decat ma asteptam:D. Am ajuns in Costinesti ( locul tinerilor si al oamenilor cu sufletul inca tanar) si am observat ca aerul mirosea a nisip umed, incepuse sa se crape de ziua si soarele isi facea loc pe cer, unii era in costume de baie, uzi si fugind dupa o bluza sau un hanorac sa puna pe ei:)) si eu nu imi mai incapeam in piele de fericire:)). M-am intalnit cu prietenii cu care am stat acolo si am avut parte de cele mai frumoase 5 zile de vacanta din viata mea. 5 zile in care am stat, m-am relaxat, am dansat, m-am bucurat de soare, de apa, de valuri, de noapte, de stele, de tot ceea ce rezulta dintr-o vacanta departe de casa, numai cu prietenii. Zilele parca nu se mai sfarseau, parca traiai un vis... o mare desfatare... prea mare pentru mine. Dar desfatarea asta trebuia sa se incheie la un moment dat si cu ultimii bani am plecat pe drumul spre casa... care l-am parcurs cu trenul... de mult timp nu mai mersesem cu trenul, parca l-am uitat chiar, dar m-am reindragostit de el ca intotdeauna:D. Seara am ajuns in Pitesti si parintii au venit sa ma ia de la gara si mi- au dat o veste care imi intensifica fericirea: "Clara, ti-a sosit permisul acasa astazi" si atunci am spus ca nu poate sa fie adevarat... prea multe bucurii pentru o singura saptamana:)). Ajunsa acasa am povestit, am facut un dus si am picat franta in pat intr-un somn profund. Sambata am continuat ziua de odihna povestind cu sora mea tot ce s- a intamplat in saptamana asta...si zambind in continuare...Astazi, duminica am mers cu masina singura, fara parinti langa mine (si m-am descurcat neasteptat de bine:)) ) la bazin cu mai multi prieteni:D.
Inca zambesc si in saptamana asta am vazut intradevar cat de frumoasa e viata la 18 ani. :D

Niciun comentariu: