duminică, 26 septembrie 2010

Necu ft Mr. Levy- e un nor versuri




Trebuie sa dai volumul mai tare
Sa ne auzi yoo
Da volumul mai tare yeah

E o lume meschina daca vrei sa te convingi
Aprinde Tv-ul, urmeaza stirile de la ora 5
Fiecare pentru el
Viata- i un concurs
Sopu- i fericirea ca un ban in plus
Traseul ca un labirint, ca un joc de rebus
Adversaru-i ca un virus
Ezitarea- i in minus
Asa ca nu lasa sa cada lacrimi pe obraji
Fii tare, toate trec prietene, curaj!
Ca toti avem probleme si toti avem dileme
Tu poate gandesti scheme
El poate face teme
Eu dau pentru cei ce urmaresc un vis
Pentru zilele in care ne pierdem in abis
Pentru noptile-necate in vapori e alcool
Sau rulate in foi cu iarba si hash pana-n zori
Pentru baietii loiali
Pentru fetele fidele
Pentru vremurile grele
Sa intre refrenul..

E un nor, ce-mi da tarcoale
De asta departe eu zbor
Cand ingerii cu ei ma vor
E un noooor , ce-mi da tarcoale
De asta departe eu zbor
Cand ingerii cu ei ma vor

Sufletul e clandestin
Spiritual nu crestin
Inchinam pahar de vin, de Bohotin
Daca n-as stii sa obtin
M-ai iubi ieftin?
Uita-te in buletin nu-s eu Sf. Valentin
Retin prea putin
Ma tin sa apartin unui anumit destin
Detin sange latin
Reprezint din plin locul din care provin
Baietii ma sustin, mana sus revin
Am parfum
fin
Trag un fum
tin
Iau un pumn
lin
Dupa un drum
?
Plec la drum
vin
Zbor oricum
Plec acum drumu' bun
Dau zile pe nopti
Evadez, visez
Dau kile si portii, eu rulez fumez
Dau file la toti
Eu creez, rimez
Tu zi-le la bagabonti ca urmezi

E un nor, ce-mi da tarcoale
De asta departe eu zbor
Cand ingerii cu ei ma vor
E un noooor , ce-mi da tarcoale
De asta departe eu zbor
Cand ingerii cu ei ma vor

Niciun comentariu: