vineri, 10 iulie 2009

Undeva-n Balcani- Puya

Melodia a aparut de ceva vreme la tv, ca sa nu mai spun de net, e pe primele pozitii in topurile romanesti, o aud in masini pe strada, dar eu nu ii inteleg, sau nu am reusit sa aflu farmecul asta al ei, mai pe scurt ce dracu are asa deosebit.
Sincer, ma asteptam la o revenire mai in forta a lui Puya, avand in vedere stilul cu care ne-a obisnuit pana acum. Sound-ul mi se pare oarecum cu influente, sa zicem " orientale" iar versurile lasa de dorit. Daca intradevar nu- ti place aici e simplu, ai de facut un singur lucru: "Muta-te!".
Revenind la versuri, ideea lor: cat de naspa e lumea de azi din Romania? cred ca asta o simtim majoritatea dintre noi, fie copii sau parinti. La un moment dat intervine din nou acea stare de " Nu- mi pasa", insa problemele care le aminteste afecteaza in mod direct populatia din intreaga lume.

"Orice amarat are macar un telefon
Macar o haina de firma, macar sa fie domn
Unii conduc masini mai scumpe decat casa unde stau
Cheltuie in club si banii pe care nu-i au
Ne place sportul, jucam fotbal, noi
Dupa meciuri se termina cu box, asa-i la noi
Suntem o mare familie, ne-avem ca fratii
Da la probleme stim bine, fugim unii de altii
Avem multe biserici ca pacatuim cam des
Pline de femei maritate din interes."

astea mi se par singurile versuri care ofera oarecum o privire de ansamblu reala asupra romanilor si asupra modului de viata si a principiilor lor, singurele din tot cantecul care nu sunt, sa zicem, "deplasate".

Niciun comentariu: